Polityka zwrotu

Możliwość zwrotu trwa 30 dni.

Jeśli od zakupu minęło ponad 30 dni, niestety nie możemy zaoferować Ci zwrotu
pieniędzy ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim
samym stanie, w jakim go otrzymałaś/otrzymałeś. Musi również znajdować się w
oryginalnym opakowaniu.
Będziemy stale w kontaktować się z wami przez drogę mailową!

Opóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową, może minąć trochę czasu, zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Jeśli zrobiłeś wszystko, co powyżej, a nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem shinyskin@info.pl

wysyłka

Zamówienia przetwarzamy w ciągu 1-2 dni roboczych. W zależności od wybranej metody wysyłki.
E-mail zostanie do Ciebie wysłany, gdy Twoje przedmioty wyruszą w podróż do Ciebie :)

wysyłka mędzynarodowa

Wysyłka międzynarodowa jest możliwa, natomiast cena wsyłki może się rożnić w zależności od wybranej meody wysyłki oraz kraju docelowego.